Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fuel Consumption Optimization: Early Experiments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00196528" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00196528 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985556:_____/12:00378660

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fuel Consumption Optimization: Early Experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a problem of fuel consumption optimization. Solutions existing in this field are mainly based on the various conceptual approaches such as hybrid and electric vehicles. However, it leads to high initial cost of a vehicle. The approach presented in this paper aims at conventional vehicles and is based on recursive algorithms of system identification and adaptive quadratic optimal control under Bayesian methodology. Experiments with real data measured on a driven vehicle are provided.

  • Název v anglickém jazyce

    Fuel Consumption Optimization: Early Experiments

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a problem of fuel consumption optimization. Solutions existing in this field are mainly based on the various conceptual approaches such as hybrid and electric vehicles. However, it leads to high initial cost of a vehicle. The approach presented in this paper aims at conventional vehicles and is based on recursive algorithms of system identification and adaptive quadratic optimal control under Bayesian methodology. Experiments with real data measured on a driven vehicle are provided.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030123" target="_blank" >TA01030123: Optimalizace ekologie jízdy na základě průběžně měřených dat</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 16th IFAC Symposium on System Identification

  • ISBN

    978-3-902823-06-9

  • ISSN

    1474-6670

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    751-756

  • Název nakladatele

    IFAC

  • Místo vydání

    Laxenburg

  • Místo konání akce

    Brusel

  • Datum konání akce

    11. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku