Městská železnice v jihovýchodním sektoru Prahy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00209670" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00209670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Městská železnice v jihovýchodním sektoru Prahy
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době je připravováno zahájení modernizace železniční tratě Praha hlavní nádraží ? Praha Hostivař, která je součástí 4. tranzitního koridoru. Tato trať se rovněž významně podílí na příměstské hromadné dopravě na jihovýchodě Prahy a v jižní oblasti Středočeského kraje. Výše uvedený traťový úsek představoval ve stávajícím stavu výrazné omezení pro další rozvoj kolejové dopravy v dané oblasti. Příspěvek je pohledem na možné intenzivnější zapojení moderní železniční infrastruktury do integrovanéhosystému hromadné dopravy v Praze a Středočeském kraji. Realizace této stavby umožňuje vytvoření předpokladů pro to, aby se železnice v budoucnu stala páteřním dopravním systémem pro plnohodnotnou obsluhu města a jeho okolí. Na příkladu jihovýchodního sektoru Prahy jsou přiblíženy možnosti vzniku skutečné městské železnice tak, jak je provozována ve srovnatelných městech a regionech Evropy.
Název v anglickém jazyce
Urban Railway in South-east Sector of Prague
Popis výsledku anglicky
At present, prepared opening modernization of the railway line Prague main railway station - Prague Hostivař, which is part of the fourth transit corridor. This track also significantly contributes to urban public transport in the southeast of Prague, inthe southern area of the Central Region. The above line section featured in the current state of significant restrictions on further development of rail transport in the area. Post a view to possible increased involvement of modern rail infrastructure in an integrated public transport system in Prague and Central Bohemia. Implementation of this project allows the creation of conditions for it to become a railroad in the future backbone transport system for full operation of the city and its surroundings. The example of the southeast sector of Prague are zoomed possibility of a real city rail as operated in comparable European cities and regions.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů