Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Korekce emisí hluku podle konstrukce železničního svršku v podmínkách ČR - KEHKES-CR 1.0

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00213639" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00213639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.fd.cvut.cz/hluk/" target="_blank" >https://www.fd.cvut.cz/hluk/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Korekce emisí hluku podle konstrukce železničního svršku v podmínkách ČR - KEHKES-CR 1.0

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Online aplikace KEHKES-CR 1.0 slouží jako doplňkový nástroj k dokumentu "Metodika stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky". Tato online aplikace automatizuje a zrychluje výpočty popsané vmetodice - stanoví takové korekce k výsledkům získaných nejčastěji používanými výpočtovými metodikami pro emise hluku od vlaků, které zajistí výsledné hodnoty odpovídající reálné situaci na modernizovaných tratích v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Noise Emission Correction According to Railway Superstructure Construction within the Czech Republic - KEHKES-CR 1.0

  • Popis výsledku anglicky

    An online application KEHKES-CR 1.0 is used as a complementary tool to document "Methodology for Determination of Noise Emission Correction According to Railway Superstructure Construction within the Czech Republic". This online application automates andaccelerates the calculations described in the methodology - makes such corrections to the results obtained by the most commonly used calculation methodologies for noise emissions from trains to ensure that the resulting values corresponding to the realsituation on modernization railway lines in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030087" target="_blank" >TA01030087: Vliv opatření na infrastruktuře železniční dopravy na snížení vzniku a šíření hluku od jedoucích vlaků</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    KEHKES-CR 1.0

  • Technické parametry

    Software dostupný pouze online z internetového odkazu: https://www.fd.cvut.cz/hluk/. Aplikaci je možné zdarma využívat pod podmínkou registrace uživatele a následně jeho přihlášení při každém vstupu do aplikace. Software je předmětem smlouvy o využití výsledků dosažených v projektu výzkumu, vývoje a inovací č. TA01030087 mezi ČVUT v Praze a Správou železniční dopravní cesty, státní organizací, ze dne 20.01.2014. Kontaktní osobou za SŽDC je pan Mgr. Bohumír Trávníček z oddělení životního prostředí generálního ředitelství, tel. 222 335 674, 724 590 160, e-mail: travnicekb@szdc.cz

  • Ekonomické parametry

    Software dostupný pouze online z internetového odkazu: https://www.fd.cvut.cz/hluk/. Aplikaci je možné zdarma využívat pod podmínkou registrace uživatele a následně jeho přihlášení při každém vstupu do aplikace. Součástí odborné části závěrečné zprávy projektu, v rámci něhož software vznikl, je výpočet předpokládaných úspor investičních nákladů na budování protihlukových clon podél železničních tratí v ČR při použití korekcí, jejichž hodnoty vycházejí ze softwaru. Na základě posouzení modelových situacílze konstatovat, že použitím softwaru lze očekávat úspory investičních prostředků na výstavbu protihlukových opatření ve formě protihlukových stěn ve výši cca 20-30 % proti stavu, kdy v projektech na protihluková opatření nebudou korekce aplikovány. Online aplikace slouží jako doplňkový nástroj k dokumentu "Metodika stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky", a proto je nezbytné před použitím softwaru tuto metodiku důkladně prostudovat.

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT FD