Technické příčiny dopravních nehod na pracovních místech - etapa I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00215457" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00215457 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technické příčiny dopravních nehod na pracovních místech - etapa I.
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem studie Technické příčiny dopravních nehod na pracovních místech je statistické porovnání počtu a následků všech dopravních nehod vzniklých ve volné trase, na mostech a v tunelech v úsecích krátkodobých (operativních) a obdobně dlouhodobých (standardních) pracovních míst (2 km před první dopravní značkou, v úseku mezi první dopravní značkou označující pracovní místo a začátkem pracovního místa, v průběhu pracovního místa a v úseku 4 km za tímto místem) a to na všech dálnicích a na rychlostníchsilnicích R 35 (v úseku Slavonín-Lipník nad Bečvou), R 46 a R1 za období 01/2010 až 12/2012. V rámci statistického zpracování tedy bude provedena syntéza statistických dat Policie České republiky o nehodovosti na vybraných komunikacích s výkazy správce komunikace o realizovaných pracovních místech.
Název v anglickém jazyce
Technical Causes of Traffic Accidents on the Work Zones - Phase I.
Popis výsledku anglicky
The subject of the study is a statistical comparison of the number and consequences of all accidents resulting in free route, on bridges and in tunnels in sections of short-term (operational) and similarly long (standard) work zones (2 km in front of thefirst road sign, in the section between the first road sign indicating the work zone and the beginning of the work zone, along the work zone and in section 4 km behind this point) on all motorways and expressways R 35 (in the section Slavonín-Lipník), R46 and R1 for the period 01/2010 to 12/2012. There will be processed synthesis of the accidental statistical data of the Czech Police about rates on selected roads with statements of road controller for realized work zones.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
80
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Verze
—