Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technické příčiny dopravních nehod na pracovních místech - etapa I.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00215457" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00215457 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technické příčiny dopravních nehod na pracovních místech - etapa I.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem studie Technické příčiny dopravních nehod na pracovních místech je statistické porovnání počtu a následků všech dopravních nehod vzniklých ve volné trase, na mostech a v tunelech v úsecích krátkodobých (operativních) a obdobně dlouhodobých (standardních) pracovních míst (2 km před první dopravní značkou, v úseku mezi první dopravní značkou označující pracovní místo a začátkem pracovního místa, v průběhu pracovního místa a v úseku 4 km za tímto místem) a to na všech dálnicích a na rychlostníchsilnicích R 35 (v úseku Slavonín-Lipník nad Bečvou), R 46 a R1 za období 01/2010 až 12/2012. V rámci statistického zpracování tedy bude provedena syntéza statistických dat Policie České republiky o nehodovosti na vybraných komunikacích s výkazy správce komunikace o realizovaných pracovních místech.

  • Název v anglickém jazyce

    Technical Causes of Traffic Accidents on the Work Zones - Phase I.

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the study is a statistical comparison of the number and consequences of all accidents resulting in free route, on bridges and in tunnels in sections of short-term (operational) and similarly long (standard) work zones (2 km in front of thefirst road sign, in the section between the first road sign indicating the work zone and the beginning of the work zone, along the work zone and in section 4 km behind this point) on all motorways and expressways R 35 (in the section Slavonín-Lipník), R46 and R1 for the period 01/2010 to 12/2012. There will be processed synthesis of the accidental statistical data of the Czech Police about rates on selected roads with statements of road controller for realized work zones.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    80

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Ředitelství silnic a dálnic ČR

  • Verze