Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Collision between road and rail vehicles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00222729" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00222729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Collision between road and rail vehicles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with research of rail vehicle's front part in term of passive safety. There were carried out three crash tests of rail kit with the road vehicle, based on analysis of traffic accidents statistics and relevant legislation. The aim of theexperiments was prediction of the traffic accident's consequences during incompatible impact of rail vehicle with passenger car. The partial aim of the tests was to verify of protective frame's function. Protective frame has prevent ingress of passengercar under the train, to protect of train's undercarriage, and reduce the probability of derailment.

  • Název v anglickém jazyce

    Collision between road and rail vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with research of rail vehicle's front part in term of passive safety. There were carried out three crash tests of rail kit with the road vehicle, based on analysis of traffic accidents statistics and relevant legislation. The aim of theexperiments was prediction of the traffic accident's consequences during incompatible impact of rail vehicle with passenger car. The partial aim of the tests was to verify of protective frame's function. Protective frame has prevent ingress of passengercar under the train, to protect of train's undercarriage, and reduce the probability of derailment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    31st Danubia Adria Symposium on Advances in Experimental mechanics

  • ISBN

    978-3-00-046740-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    199-200

  • Název nakladatele

    VDI/VDE Mess- und Automatisierungstechnik

  • Místo vydání

    Düsseldorf

  • Místo konání akce

    Kempten

  • Datum konání akce

    24. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku