Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití marketingových nástrojů k propagaci MHD

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00225277" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00225277 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití marketingových nástrojů k propagaci MHD

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice propagace MHD, která má klíčový význam pro dopravní obsluhu městského území. MHD je velmi šetrná k životnímu prostředí a proto se jedná o trvale udržitelný druh dopravy ve městě. Všechna města na celém světě se potýkají srostoucím stupněm automobilizace, jehož důsledkem jsou kongesce, hluk a exhalace. Tento nepříznivý trend může zvrátit pouze funkční a konkurenceschopná MHD. Systém MHD tvoří mnoho jednotlivých komponent (linkové vedení, tarif, vozidla, infrastruktura,...), které zajišťují jeho funkčnost. Je nezbytné tyto jednotlivé subsystémy MHD rozvíjet a inovovat. To ovšem samo o sobě nárůst počtu cestujících a s tím související úbytek počtu automobilů v ulicích nepřinese. K přilákání nových cestujících, kteří v současné době služeb MHD nevyužívají, je třeba využít stejných marketingových nástrojů, které se používají k propagaci komerčních služeb a výrobků. V úvodu článku jsou vymezeny jednotlivé marketingové nástroje, které se používají k propagaci

  • Název v anglickém jazyce

    The use of marketing tools to promote public city transport

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter addresses with the issue of promotion of public city transport, which is a key element of the transport services in the city. Public city transport is very environmentally friendly and a sustainable mode of transport in the city. All citiesaround the world are fighting with growing degree of motorization, which causing congestion, noise and emissions. This negative trend can be reversed only with functional and competitive public city transport. System of public city transport consists ofmany individual components (lines, tariff, vehicles, infrastructure,...), that provide its functionality. It is necessary these subsystems develop and innovate. Only these measures won't improve the number of passengers and reduce the number of cars on the streets. Passengers, who currently do not use services of public city transport, attract the same marketing tools, which it used to promote commercial services and products. In the introduction of this chapter are defined marketing too

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Doprava, zdraví a životní prostředí

  • ISBN

    978-80-86502-85-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    133-138

  • Název nakladatele

    CDV - Centrum dopravního výzkumu

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku