Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní způsoby realizace dopravních průzkumů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00229183" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00229183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní způsoby realizace dopravních průzkumů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dopravní průzkumy tvoří základní podklad pro dopravní plánování a pro analýzu stávajícího stavu dopravy. Čím je delší čas pozorován, tím je kvalitnější a přesnější jsou i výstupy. Tato skutečnost se negativně projevuje na straně výše potřebných nákladů alidských zdrojů. Z tohoto důvodu se dopravní průzkumy realizují ve velice krátkých časových intervalech nebo se nerealizují vůbec. Proto je snaha využít dnes běžně dostupné techniky s cílem snížit náklady a lidské zdroje potřebné pro dopravní průzkumy při zachování požadované nebo i vyšší výstupní kvality.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective Ways of Traffic Surveys Realization

  • Popis výsledku anglicky

    Traffic surveys form a basic material for transport planning and analysis of current traffic conditions. The longer time of observation making the quality and precision of outputs increase. This has a negative effect on the part of the necessary costs and human resources. For this reason, traffic surveys are realized in a very short time intervals, or these are not used at all. Therefore, the effort to use some now commonly available technology to reduce costs and human resources required for traffic surveys for holding the same or higher quality of output results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Driver-Car Interaction & Safety 2014 - Proceedings

  • ISBN

    978-80-01-05663-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Dopravní fakulta ČVUT v Praze, Ústav dopravních prostředků

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Děčín

  • Datum konání akce

    10. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku