Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education of persons with disabilities by using of e-learning and other on-line communication applications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00231231" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00231231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.abrmr.com" target="_blank" >http://www.abrmr.com</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education of persons with disabilities by using of e-learning and other on-line communication applications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes possible ways of using modern on-line communication applications for university studies, especially for students with disabilities. Study environment should be adequately adapted to these students. An appropriate tool is to createan on-line communication web portal connecting e-learning as a form of long distance communication enabling the active participation of the student in lectures and e-consultation providing a support for subsequent individual one-on-one consultations. These e-consultations can be paid and may be provided by teachers or advanced students. By implementing this online communication application, effective distance learning and expert advice will be provided to working age students that have limited time anda tight schedule as well as to students with disabilities who generally have problems with relocation. The e-learning and e-consultations should be sufficient for a large number of scientific and academic disciplines. Appropriate online c

  • Název v anglickém jazyce

    Education of persons with disabilities by using of e-learning and other on-line communication applications

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes possible ways of using modern on-line communication applications for university studies, especially for students with disabilities. Study environment should be adequately adapted to these students. An appropriate tool is to createan on-line communication web portal connecting e-learning as a form of long distance communication enabling the active participation of the student in lectures and e-consultation providing a support for subsequent individual one-on-one consultations. These e-consultations can be paid and may be provided by teachers or advanced students. By implementing this online communication application, effective distance learning and expert advice will be provided to working age students that have limited time anda tight schedule as well as to students with disabilities who generally have problems with relocation. The e-learning and e-consultations should be sufficient for a large number of scientific and academic disciplines. Appropriate online c

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International conference on restructuring of the global economy (ROGE)

  • ISSN

    2047-2854

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6-3

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    89-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus