Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Segmentation of Public Transport Services and its Influence on Railway Capacity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00234500" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00234500 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ytec2015.fd.cvut.cz/cz/download/Drabek-Michal-Paper.pdf" target="_blank" >http://ytec2015.fd.cvut.cz/cz/download/Drabek-Michal-Paper.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Segmentation of Public Transport Services and its Influence on Railway Capacity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with segmentation of periodic public transport services on Czech railway network. These services are segmented according to stopping pattern: A ? transit segment (mostly EuroCity, Intercity etc.) stops only in largest cities, B ? connecting segment (mostly fast trains) stops also in smaller cities, C ? collecting segment (suburban and regional trains) stops everywhere. There is also introduced a close connection between number of PuT segments on particular railway line, their period andrailway capacity consumption. In the case of single-track lines, two PuT segments usually do not leave much usable capacity to freight trains.

  • Název v anglickém jazyce

    Segmentation of Public Transport Services and its Influence on Railway Capacity

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with segmentation of periodic public transport services on Czech railway network. These services are segmented according to stopping pattern: A ? transit segment (mostly EuroCity, Intercity etc.) stops only in largest cities, B ? connecting segment (mostly fast trains) stops also in smaller cities, C ? collecting segment (suburban and regional trains) stops everywhere. There is also introduced a close connection between number of PuT segments on particular railway line, their period andrailway capacity consumption. In the case of single-track lines, two PuT segments usually do not leave much usable capacity to freight trains.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    YTEC 2015 - Sborník příspěvků konference

  • ISBN

    978-80-01-05791-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta dopravní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    30. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku