Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Visual Investigation of Driver Behavior for Fatigue Detection – Driving Simulator Experiments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00235335" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00235335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://k616.fd.cvut.cz" target="_blank" >http://k616.fd.cvut.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Visual Investigation of Driver Behavior for Fatigue Detection – Driving Simulator Experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In an attempt to observe and analyze driver behavior in sleepy state (after 48 hours sleep deprivation) a series of experiments on personal car indoor simulator have been performed. A video registration of driver front and side profiles, as well as scenery record from the driver position have been made during the experiments. Video records were given a comprehensive analysis of visually available features of driver behavior against vehicle control (position in lane and steering). As the result of evaluation it was possible to outline characteristic patterns of driver behavior before doing to state of sleep. This is an exploratory research with a purpose to identify human behavior in pre-accident situations.

  • Název v anglickém jazyce

    Visual Investigation of Driver Behavior for Fatigue Detection – Driving Simulator Experiments

  • Popis výsledku anglicky

    In an attempt to observe and analyze driver behavior in sleepy state (after 48 hours sleep deprivation) a series of experiments on personal car indoor simulator have been performed. A video registration of driver front and side profiles, as well as scenery record from the driver position have been made during the experiments. Video records were given a comprehensive analysis of visually available features of driver behavior against vehicle control (position in lane and steering). As the result of evaluation it was possible to outline characteristic patterns of driver behavior before doing to state of sleep. This is an exploratory research with a purpose to identify human behavior in pre-accident situations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04031752" target="_blank" >TA04031752: Působení rušivých vizuálních vlivů na bezpečnost jízdy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RECENT ADVANCES on SYSTEMS, SIGNALS, CONTROL, COMMUNICATIONS and COMPUTERS

  • ISBN

    978-1-61804-355-9

  • ISSN

    1790-5117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    72-76

  • Název nakladatele

    WSEAS

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    12. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku