NEW CONCEPT OF REGIONAL RAIL TRANSPORT IN THE REGION OF KARLOVY VARY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00237753" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00237753 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
NEW CONCEPT OF REGIONAL RAIL TRANSPORT IN THE REGION OF KARLOVY VARY
Popis výsledku v původním jazyce
The article discusses preparing of a new concept of regional rail transport in the Region of Karlovy Vary, which should be implemented in the short term after the completion of modernization projects on rail infrastructure. The aim of new operational concept was to create such a schedule of regional rail transport in Region of Karlovy Vary, in order to allow maximum improvement in interchange-connections in the rail-node Cheb and strengthen the regular type of transport in the sessions with strongest demand. In operational aspects, the main task was maximizing the mileage newly acquired rolling-stock for regional transport and all the constraints specified by the orderer, especially after the allowable limit of total traffic performance. The target criterion was therefore to achieve maximum effectiveness, taking into account a wide range of restrictive conditions.
Název v anglickém jazyce
NEW CONCEPT OF REGIONAL RAIL TRANSPORT IN THE REGION OF KARLOVY VARY
Popis výsledku anglicky
The article discusses preparing of a new concept of regional rail transport in the Region of Karlovy Vary, which should be implemented in the short term after the completion of modernization projects on rail infrastructure. The aim of new operational concept was to create such a schedule of regional rail transport in Region of Karlovy Vary, in order to allow maximum improvement in interchange-connections in the rail-node Cheb and strengthen the regular type of transport in the sessions with strongest demand. In operational aspects, the main task was maximizing the mileage newly acquired rolling-stock for regional transport and all the constraints specified by the orderer, especially after the allowable limit of total traffic performance. The target criterion was therefore to achieve maximum effectiveness, taking into account a wide range of restrictive conditions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
23rd International Symposium EURO - ŽEL 2015 - Recent Challenges for European Railways - Symposium Proceedings
ISBN
978-80-263-0936-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
46-51
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
2. 6. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—