Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvorba dynamického numerického modelu podvozku osobního automobilu pro řešič LS-DYNA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00302875" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00302875 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ytec2016.fd.cvut.cz/cz/download/Vycichlova-Petra-Paper.pdf" target="_blank" >http://ytec2016.fd.cvut.cz/cz/download/Vycichlova-Petra-Paper.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvorba dynamického numerického modelu podvozku osobního automobilu pro řešič LS-DYNA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci příspěvku je představen numerický model, nadefinování jednotlivých částí podvozku, počátečních podmínek, podkladu a vyhodnocení v aplikaci LS-PrePost, řešení numerické analýzy proběhlo v aplikaci LS-DYNA.

  • Název v anglickém jazyce

    Numerical model of chassis for LS-DYNA solver

  • Popis výsledku anglicky

    Numerical models of cars and their parts can be used for non-classical analyses - for accelerate the process of development and innovation in the automotive industry. This allows reducing of the development costs and improvement of the development efficiencies. The study deals with the definition and launch of the numerical model of the car chassis for two basic analyzes with the different initial conditions. The first analysis is based on the initial speeds of 50 km/h and 100 km/h and based on the model capability of the turn (control direction to the left and successive straightness – direct drive). In the second analysis the functions for acceleration and for deceleration are defined using the rule for rotational gearing. The monitored parameters describing the driving dynamics of the car are a driving trajectory, a velocity, an acceleration of the car and forces in the springs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků konference Young Transportation Engineers Conference 2016

  • ISBN

    978-80-01-06016-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    233

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku