Transfer time required by persons with reduced mobility depending on elements of transport infrastructure
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00302891" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00302891 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ytec2016.fd.cvut.cz/cz/download/Krcal-Jan-Paper.pdf" target="_blank" >http://ytec2016.fd.cvut.cz/cz/download/Krcal-Jan-Paper.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Transfer time required by persons with reduced mobility depending on elements of transport infrastructure
Popis výsledku v původním jazyce
The article treats determination of transfer times between different modes of public transportation for persons with reduced mobility and orientation. This group of persons often cannot use the same transfer route as the majority population and its transfer times therefore often significantly differ. Detailed knowledge of loss times of individual groups of persons on specific elements of transportation infrastructure, which constituted a route, allows determination of total transfer time required for a given group of persons. This information is essential for example when optimalising combination of various modes of public transportation or in applications Smart Cities.
Název v anglickém jazyce
Transfer time required by persons with reduced mobility depending on elements of transport infrastructure
Popis výsledku anglicky
The article treats determination of transfer times between different modes of public transportation for persons with reduced mobility and orientation. This group of persons often cannot use the same transfer route as the majority population and its transfer times therefore often significantly differ. Detailed knowledge of loss times of individual groups of persons on specific elements of transportation infrastructure, which constituted a route, allows determination of total transfer time required for a given group of persons. This information is essential for example when optimalising combination of various modes of public transportation or in applications Smart Cities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků konference Young Transportation Engineers Conference 2016
ISBN
978-80-01-06016-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
233
Strana od-do
—
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
6. 10. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—