Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Eliminace energetických ztrát brzděním

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F17%3A00320912" target="_blank" >RIV/68407700:21260/17:00320912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Eliminace energetických ztrát brzděním

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Každé brzdění - ať již spádové, nebo zastavovací, případně zpomalovací, je nositelem energetických ztrát, které se podílí významným způsobem na celkové energetické spotřebě pro konání trakční práce. Eliminace těchto ztrát rekuperací mechanické energie v jinou vhodně využitelnou energetickou formu může významně snížit energetickou spotřebu. Kvantifikace ztrát brzděním a způsoby naložení s rekuperovanou energií jsou předmětem tohoto pojednání. Uvedeny jsou též způsoby hodnocení efektivity rekuperačního brzdění.

  • Název v anglickém jazyce

    Elimination of energy losses by braking

  • Popis výsledku anglicky

    Each braking - braking on track incline, or stop braking as well as speed reduction braking is cause for losses origine. These losses significant participate on the energy consumption for performance of the train traction. Elimination and conversion of the braking losses by regenerative braking in an other energy form contributes to the reduction of energy consumption. Quantify of braking losses and utilization modes of regenerative energy are objects of this article. There are given also the ways for effectivity evaluation of the regenerative braking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    16-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus