Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Drive Cycle Modeling of a Hybrid Bus with Fuel Cell

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61388998%3A_____%2F22%3A00566562" target="_blank" >RIV/61388998:_____/22:00566562 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/22:00360634

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/9968796" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/9968796</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/IECON49645.2022.9968796" target="_blank" >10.1109/IECON49645.2022.9968796</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Drive Cycle Modeling of a Hybrid Bus with Fuel Cell

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the mathematical modeling of a hybrid bus with a fuel cell and batteries. The main purpose is to model the driving cycle and to calculate energy consumption and losses in all parts of the drivetrain, voltages, currents, etc. during the driving cycle. The bus is equipped with a 100 kW Permanent Magnet Synchronous Machine (PMSM) and a 70 kW fuel cell, the battery supplies the energy when the fuel cell power is not sufficient, during fast transitions, or when regenerative braking is required. The motor and battery parts of the model have been experimentally verified.

  • Název v anglickém jazyce

    Drive Cycle Modeling of a Hybrid Bus with Fuel Cell

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the mathematical modeling of a hybrid bus with a fuel cell and batteries. The main purpose is to model the driving cycle and to calculate energy consumption and losses in all parts of the drivetrain, voltages, currents, etc. during the driving cycle. The bus is equipped with a 100 kW Permanent Magnet Synchronous Machine (PMSM) and a 70 kW fuel cell, the battery supplies the energy when the fuel cell power is not sufficient, during fast transitions, or when regenerative braking is required. The motor and battery parts of the model have been experimentally verified.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK03000028" target="_blank" >CK03000028: Výzkum a vývoj vodíkového autobusu</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IECON Proceedings (Industrial Electronics Conference)

  • ISBN

    978-1-6654-8025-3

  • ISSN

    2577-1647

  • e-ISSN

    2577-1647

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    184962

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Brusel

  • Datum konání akce

    17. 10. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku