Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamic Drive Cycle Model of a Fuel-Cell Powered Hybrid Bus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61388998%3A_____%2F23%3A00576113" target="_blank" >RIV/61388998:_____/23:00576113 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/23:00366835

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/10228004" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/10228004</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISIE51358.2023.10228004" target="_blank" >10.1109/ISIE51358.2023.10228004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamic Drive Cycle Model of a Fuel-Cell Powered Hybrid Bus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a model of major components in a hybrid electric bus with a fuel cell. The model is built with the goal of helping the bus designer optimize the electrical components of the bus, for example, to select a suitable size of the fuel cell and battery. The components included in the model are the electric machine, bus motion, fuel cell, and battery model. The electric machine model (100kW, 5000 min−1) and the lithium titanate oxide (LTO) battery cell (Toshiba SCiB 23Ah) were experimentally verified. The model can dynamically calculate the bus motion in a desired driving cycle and output variables such as motor losses, battery losses, currents, voltages, used battery capacity, hydrogen consumption, etc. Sample results from the model are shown in the paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic Drive Cycle Model of a Fuel-Cell Powered Hybrid Bus

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a model of major components in a hybrid electric bus with a fuel cell. The model is built with the goal of helping the bus designer optimize the electrical components of the bus, for example, to select a suitable size of the fuel cell and battery. The components included in the model are the electric machine, bus motion, fuel cell, and battery model. The electric machine model (100kW, 5000 min−1) and the lithium titanate oxide (LTO) battery cell (Toshiba SCiB 23Ah) were experimentally verified. The model can dynamically calculate the bus motion in a desired driving cycle and output variables such as motor losses, battery losses, currents, voltages, used battery capacity, hydrogen consumption, etc. Sample results from the model are shown in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK03000028" target="_blank" >CK03000028: Výzkum a vývoj vodíkového autobusu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    32nd IEEE International Symposium on Industrial Electronics, ISIE 2023

  • ISBN

    979-835039971-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    192344

  • Název nakladatele

    Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

  • Místo vydání

    Helsinky

  • Místo konání akce

    Helsinki

  • Datum konání akce

    19. 6. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku