Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of Different Conceptions of Suburban Railway Transport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F19%3A00339905" target="_blank" >RIV/68407700:21260/19:00339905 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/SCSP.2019.8805699" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/SCSP.2019.8805699</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/SCSP.2019.8805699" target="_blank" >10.1109/SCSP.2019.8805699</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of Different Conceptions of Suburban Railway Transport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on creation of suburban railway transport conception as a possible tool of active policy of Smart Cities. At first, there are introduced and described three different approaches to creation operational conceptions of suburban railway transport, namely 1) one-level service, 2) combination of stopping and semifast train and 3) zone-oriented timetable. Then these approaches are tested on railway line 221 Praha – Benešov u Prahy and they are described and compared with respect to transportation and operational aspects.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Different Conceptions of Suburban Railway Transport

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on creation of suburban railway transport conception as a possible tool of active policy of Smart Cities. At first, there are introduced and described three different approaches to creation operational conceptions of suburban railway transport, namely 1) one-level service, 2) combination of stopping and semifast train and 3) zone-oriented timetable. Then these approaches are tested on railway line 221 Praha – Benešov u Prahy and they are described and compared with respect to transportation and operational aspects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2019 Smart City Symposium Prague

  • ISBN

    978-1-7281-0497-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE Press

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku