Analýza východisek - ČR - provozní požadavky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F20%3A00348599" target="_blank" >RIV/68407700:21260/20:00348599 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza východisek - ČR - provozní požadavky
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledek CK01000004-V7 sestává ze dvou částí - Analýza výchozího linkového vedení na RS a Analýza harmonogramu otevírání trhu veřejných služeb v dálkové železniční dopravě. V prvním případě byl analyzován pracovní návrh vedení dálkových linek na Rychlých spojeních vypracovaný Ministerstvem dopravy a Správou železnic. K jednotlivým linkám byly přiřazeny stavby RS a související, s předpokládaným časovým horizontem realizace. V druhém dokumentu byly analyzovány vhodné provozní soubory současných dálkových linek a vliv realizace RS na konzistenci těchto provozních souborů.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Starting Points - Czech Republic - Operational Requirements
Popis výsledku anglicky
The partial result CK01000004-V7 consists of two parts: Analysis of Initial Long-Distance Public Transport Line Layout and Analysis of Time Schedule of Long-Distance Rail Market Opening. The first part is an analysis of draft long-distance public transport line layout for Rapid Services (high-speed rail etc.) time horizon, elaborated by Czech Ministry of Transport and Správa železnic (Railway Infrastructure Administration). Each public transport line was linked to related construction projects, with supposed time horizons of their realization. In the second part, suitable - homogeneous and efficient - passenger operations packages were proposed for current long-distance rail lines, on the basis of the official time schedule of long-distance rail market opening. Moreover, influence of realization of Rapid Services on consistence of these packages was analyzed.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/CK01000004" target="_blank" >CK01000004: Efektivní provozní koncept pro Rychlá spojení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů