Metoda pro prioritizaci časových okrajových podmínek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F21%3A00356016" target="_blank" >RIV/68407700:21260/21:00356016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metoda pro prioritizaci časových okrajových podmínek
Popis výsledku v původním jazyce
Pomocná metodika pro doporučenou prioritizaci časových okrajových podmínek v procesu sestavy síťového provozního konceptu pro provoz dálkových linek objednávaný Ministerstvem dopravy na Rychlých spojeních a související konstrukce mdelového jízdního řádu.
Název v anglickém jazyce
Method for Prioritization of Temporal Boundary Conditions
Popis výsledku anglicky
An auxiliary method for recommended prioritization of temporal boundary conditions within the process of network-wide design of the operational concept for long-distance railway public transport lines ordered by Czech Ministry of Transport on Rapid Services (high-speed and conventional railway network) and related timetabling.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/CK01000004" target="_blank" >CK01000004: Efektivní provozní koncept pro Rychlá spojení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů