Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Design Studio Pedagogy for Experiments with Unusual Material, Collaboration and Web Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F10%3A00188661" target="_blank" >RIV/68407700:21450/10:00188661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1260/1478-0771.8.4.557" target="_blank" >https://doi.org/10.1260/1478-0771.8.4.557</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1260/1478-0771.8.4.557" target="_blank" >10.1260/1478-0771.8.4.557</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Design Studio Pedagogy for Experiments with Unusual Material, Collaboration and Web Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we describe an experimental CAD design studio, where we study the influence of CAD tools and special materials on the process of designing. The studio has the following aims: teaching how to collaborate using an Internet facility, and exploring the relationship between computation, sketching and physical models. Interaction and sustainability are major themes in the design studio. We present the pedagogical approach and results of the design studio, followed by observations and conclusions.

  • Název v anglickém jazyce

    A Design Studio Pedagogy for Experiments with Unusual Material, Collaboration and Web Communication

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we describe an experimental CAD design studio, where we study the influence of CAD tools and special materials on the process of designing. The studio has the following aims: teaching how to collaborate using an Internet facility, and exploring the relationship between computation, sketching and physical models. Interaction and sustainability are major themes in the design studio. We present the pedagogical approach and results of the design studio, followed by observations and conclusions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20103 - Architecture engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Architectural Computing

  • ISSN

    1478-0771

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    557-572

  • Kód UT WoS článku

    000212803300010

  • EID výsledku v databázi Scopus