Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachers´ Views on Student Electronic Cheating

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F12%3A00204966" target="_blank" >RIV/68407700:21450/12:00204966 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21630/12:00204966

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2012.6402104" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2012.6402104</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2012.6402104" target="_blank" >10.1109/ICL.2012.6402104</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teachers´ Views on Student Electronic Cheating

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Academic cheating, especially plagiarism, has become a widespread problem among high school and university students. We conducted a survey to gain basic information on academic attitudes toward this ethical problem within the electronic environment of technical university.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers´ Views on Student Electronic Cheating

  • Popis výsledku anglicky

    Academic cheating, especially plagiarism, has become a widespread problem among high school and university students. We conducted a survey to gain basic information on academic attitudes toward this ethical problem within the electronic environment of technical university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings ofn the 15th International Conference on Interactive Collaborative Learning and 41st International Conference on Engineering Pedagogy

  • ISBN

    978-1-4673-2427-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE Industrial Electronic Society

  • Místo vydání

    Vienna

  • Místo konání akce

    Villach

  • Datum konání akce

    26. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000335746300076