Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Město a automobil v dobové reklamě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F13%3A00217840" target="_blank" >RIV/68407700:21450/13:00217840 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Město a automobil v dobové reklamě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V prvorepublikovém Československu se stal automobil jedním z výrazných symbolů pokroku. V reklamě určené ženám byly vozy označovány za jejich ?druhý domov?, pro muže se staly potvrzením jejich sociálního statutu i výrazem modernosti, pro děti se staly hrdiny pohádek.

  • Název v anglickém jazyce

    The Automobile and the City in interwar Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    During the First Republic the automobile became one of the most powerful symbols of progress. In adverts targeting women motor cars were presented as a `second home?, in adverts for men they came to represent a confirmation of social status and an expression of modernity, while for children they became the heroes of fairy-tales.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV016" target="_blank" >DF11P01OVV016: Industriální topografie České republiky - nové využití průmyslového dědictví jako součásti národní a kulturní identity. Územní analýza a metodika vyhodnocení v kontextu evropských přístupů z hlediska kulturního, ekonomického a sociálního potenciálu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Architektura ve službách motorismu

  • ISBN

    978-80-01-05220-4

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    34-39

  • Počet stran knihy

    126

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta architektury

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly