Architektura do škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F17%3A00317230" target="_blank" >RIV/68407700:21450/17:00317230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Architektura do škol
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt Architektura do škol má za cíl vytvoření podkladů pro metodiku k výuce na základních školách a pro další volnočasové aktivity s dětmi. Na základě této metodiky se děti naučí vnímat architekturu a veřejný prostor jako důležitou součást kultury, pochopí souvislosti vývoje města, ve kterém žijí. Skrze přímou práci s dětmi formou dílen a procházek, má projekt pomoci vytvořit vztah k místu, které děti denně využívají, prochází jím na cestě do školy a domů nebo zde tráví volný čas. Chceme v dětech podnítit kritické myšlení a tím ovlivnit stav společně sdíleného prostředí v blízké budoucnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o téma vzdělávání, spolupracuji s odborníky - pedagogy (při práci používáme všeobecně známé pedagogické metody). Program připravujeme tak, aby jej bylo možné využít jako součást Rámcových vzdělávacích programů nebo Školních vzdělávacích programů (stanovují rámce a pravidla pro tvorbu učebních plánů).
Název v anglickém jazyce
Architekture into schools
Popis výsledku anglicky
Project Architecture for Children aims to create the basis for the methodology for teaching in primary schools and for other leisure activities with children. We want to learn children to perceive architecture and public space as an important part of culture just as to understand the context of the development of the city in which they live and deepen their relationship with it. Through direct work with children at workshops, should the project help create a relationship to the place that kids use every day, passing by on the way to school and back home or spend their leisure time here. We want to encourage critical thinking in children and that way affect the status of our environment in the near future. On this thema I cooperate with teachers(we use pedagogical methods). We prepare the program for using as part of curriculum for elementary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola architektury 2017
ISBN
978-80-01-06361-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
78-84
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze, Fakulta architektury
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
10. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—