Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Architektura do škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F17%3A00317230" target="_blank" >RIV/68407700:21450/17:00317230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Architektura do škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt Architektura do škol má za cíl vytvoření podkladů pro metodiku k výuce na základních školách a pro další volnočasové aktivity s dětmi. Na základě této metodiky se děti naučí vnímat architekturu a veřejný prostor jako důležitou součást kultury, pochopí souvislosti vývoje města, ve kterém žijí. Skrze přímou práci s dětmi formou dílen a procházek, má projekt pomoci vytvořit vztah k místu, které děti denně využívají, prochází jím na cestě do školy a domů nebo zde tráví volný čas. Chceme v dětech podnítit kritické myšlení a tím ovlivnit stav společně sdíleného prostředí v blízké budoucnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o téma vzdělávání, spolupracuji s odborníky - pedagogy (při práci používáme všeobecně známé pedagogické metody). Program připravujeme tak, aby jej bylo možné využít jako součást Rámcových vzdělávacích programů nebo Školních vzdělávacích programů (stanovují rámce a pravidla pro tvorbu učebních plánů).

  • Název v anglickém jazyce

    Architekture into schools

  • Popis výsledku anglicky

    Project Architecture for Children aims to create the basis for the methodology for teaching in primary schools and for other leisure activities with children. We want to learn children to perceive architecture and public space as an important part of culture just as to understand the context of the development of the city in which they live and deepen their relationship with it. Through direct work with children at workshops, should the project help create a relationship to the place that kids use every day, passing by on the way to school and back home or spend their leisure time here. We want to encourage critical thinking in children and that way affect the status of our environment in the near future. On this thema I cooperate with teachers(we use pedagogical methods). We prepare the program for using as part of curriculum for elementary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola architektury 2017

  • ISBN

    978-80-01-06361-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    78-84

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta architektury

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku