Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROJEKT LEARNING BY DOING NA FA ČVUT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F18%3A00326852" target="_blank" >RIV/68407700:21450/18:00326852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.architektura-urbanizmus.sk" target="_blank" >http://www.architektura-urbanizmus.sk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROJEKT LEARNING BY DOING NA FA ČVUT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lze se naučit architektuře bez přímé zkušenosti? V posledních letech roste pozornost a zájem věnovaný tzv. design-build projektům na školách architektury, jejichž metodika umožňuje přiblížit studentům realitu architektonické praxe jinak, než pouze zprostředkovaně. Studenti mají příležitost vytvořit návrh pro konkrétní situaci reálného zadání a ověřit si jeho platnost jak zpracováním prováděcího projektu, tak hlavně vlastnoruční realizací tohoto návrhu. Fakulta architektury ČVUT již v minulosti úspěšně realizovala několik design-build projektů a tématu výukové metodiky tohoto typu se dlouhodobě věnuje i v rámci výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    THE PROJECT “LEARNING BY DOING” AT FA CTU

  • Popis výsledku anglicky

    Can you learn architecture without direct experience? In recent years, attention has been paid to so-called design-build projects at schools of architecture, whose methodology makes it possible to bring students to the reality of architectural practice differently than just mediated. Students have the opportunity to create a proposal for a specific situation of real assignment and to verify its validity both by elaborating an implementation project and mainly by handwriting implementation of this proposal. The Faculty of Architecture of the CTU has already successfully implemented several design-build projects in the past and the topic of the teaching methodology of this type has long been devoted to research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Architektúra a urbanizmus

  • ISSN

    0044-8680

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    210-219

  • Kód UT WoS článku

    000454020300008

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85059595947