Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Method of Loci and PEG system in VR as learning method for patients with ADHD

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F24%3A00378756" target="_blank" >RIV/68407700:21450/24:00378756 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Method of Loci and PEG system in VR as learning method for patients with ADHD

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Patients with ADHD often face learning difficulties due to an inability to focus on a task, problems with organization and processing of information due to impairments in working memory. Various memory techniques such as Memory Palace or PEG system might help to overcome these difficulties, because they transform abstract disconnected information into interconnected visual memories. This study tests the possibility of practicing these memory techniques in the VR environment in order to make the memory techniques easy to use by individuals with ADHD.

  • Název v anglickém jazyce

    Method of Loci and PEG system in VR as learning method for patients with ADHD

  • Popis výsledku anglicky

    Patients with ADHD often face learning difficulties due to an inability to focus on a task, problems with organization and processing of information due to impairments in working memory. Various memory techniques such as Memory Palace or PEG system might help to overcome these difficulties, because they transform abstract disconnected information into interconnected visual memories. This study tests the possibility of practicing these memory techniques in the VR environment in order to make the memory techniques easy to use by individuals with ADHD.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 15th International Conference on Disability, Virtual Reality and Associated Technologies (ICDVRAT 2024)

  • ISBN

    9788087142639

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    123-125

  • Název nakladatele

    National Institute of Mental Health, Czech Republic

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku