Economic aspects of an itegrated system of management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F13%3A00211953" target="_blank" >RIV/68407700:21460/13:00211953 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://konferencia.6f.sk/" target="_blank" >http://konferencia.6f.sk/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Ekonomické aspekty integrovaného systému riadenia
Popis výsledku v původním jazyce
V súčasnosti zavedenie, dôsledné udržiavanie a neustále zlepšovanie manažérskych systémov v riadení organizácie je účinným prostriedkom jej úspešnosti a zároveň aj silným nástrojom jej konkurencieschopnosti v domácom ako aj medzinárodnom trhovom prostredí. Uplatňovanie jednotlivých alebo integrovaných manažérskych systémov v organizácii sa stalo v dnešnej dobe základným štandardom, ktorý dáva základný predpoklad pre jej úspešný rozvoj. Dôkazom o tom, že v organizácii sú vytvorené podmienky na dosahovanie kvality v oblasti dodávaného produktu alebo poskytovanej služby sú certifikáty zavedených systémov riadenia vydaných na základe úspešných auditov vykonanými akreditovanými certifikačnými spoločnosťami. Pretože súčasné trhové prostredie vyvíja na organizácie tlak z hľadiska preukazovania zavedenia systémov riadenia kvality podľa rôznych štandardov, vrcholové vedenie mnohých spoločností toto vníma ako ďalšiu zbytočnú administratívu a odčerpávanie finančných prostriedkov. Aj cez to tieto
Název v anglickém jazyce
Economic aspects of an itegrated system of management
Popis výsledku anglicky
Nowadays, deployment, maintenance and continuous improvement of management systems in the management of the organization is an effective means of its success and also a powerful tool for its competitiveness in domestic and international market environment. Application of Individual or integrated management systems in an organization has become a fundamental standard, which gives the essential precondition for its successful development. The proof that the conditions for achieving quality of products orservices are created, are management certificates issued by an accredited certification company based on successful audits. Due to the fact that current market environment evolves pressure on organizations in terms of the introduction of quality management systems according to various standards, the top management of many companies perceive this as another red tape and outflow of funds. Despite this, these systems are implemented and certified by companies but their potential for the soc
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník recenzovaných príspevkov z 1. Medzinárodnej vedeckej konferencie ?Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania?
ISBN
978-80-225-3730-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
427-436
Název nakladatele
Podnikovohospodráska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
24. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—