Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Plan in Selected Company

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F14%3A00222334" target="_blank" >RIV/68407700:21460/14:00222334 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Plan in Selected Company

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article identifies and analyzes the current marketing plan of Košice Airport. In the first part are defined marketing, marketing plan, SWOT analysis and the impact of effective planning for the marketing goals of the company. In the second part already specifically analyze the current marketing situation at Košice Airport. Service, which provides airport for passengers and carriers and competition. The SWOT analysis characterize the strengths and weaknesses of the airport. Also its opportunities and threats. Define the objectives of the airport and a strategy to achieve these objectives.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Plan in Selected Company

  • Popis výsledku anglicky

    This article identifies and analyzes the current marketing plan of Košice Airport. In the first part are defined marketing, marketing plan, SWOT analysis and the impact of effective planning for the marketing goals of the company. In the second part already specifically analyze the current marketing situation at Košice Airport. Service, which provides airport for passengers and carriers and competition. The SWOT analysis characterize the strengths and weaknesses of the airport. Also its opportunities and threats. Define the objectives of the airport and a strategy to achieve these objectives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AIR TRANSPORT 2014

  • ISBN

    978-80-553-1867-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    22-28

  • Název nakladatele

    Technická Univerzita

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    10. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku