Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F11%3A33116252" target="_blank" >RIV/61989592:15110/11:33116252 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15310/11:33116252
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
E-learningová publikace je určena pro posluchače oboru "Management v chemii". Publikace přináší přehled fází marketingového řízení podniku. Zabývá se marketingovým výzkumem, průzkumem, analýzou SWOT a PEST, nástroji a metodami marketingu. Je definována marketingová filosofie, strategie a skladba marketingového mixu dle 8P. Závěrečná část je věnována marketingovému plánování, zavádění a hodnocení.
Název v anglickém jazyce
Marketing
Popis výsledku anglicky
E-learning publication is aimed at the participants of the study field "Management in chemistry". The publication brings summary of the phases of marketing management of a company. It deals with marketing research, survey and SWOT and PEST analysis, tools and marketing methods. Marketing philosophy is defined as well as strategy and structure of marketing mix by 8P. The final part is dedicated to planning, implantation and evaluation.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Olomouc
Název nakladatele resp. objednatele
Univerzita Palackého
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—