Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F11%3A33116252" target="_blank" >RIV/61989592:15110/11:33116252 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15310/11:33116252

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learningová publikace je určena pro posluchače oboru "Management v chemii". Publikace přináší přehled fází marketingového řízení podniku. Zabývá se marketingovým výzkumem, průzkumem, analýzou SWOT a PEST, nástroji a metodami marketingu. Je definována marketingová filosofie, strategie a skladba marketingového mixu dle 8P. Závěrečná část je věnována marketingovému plánování, zavádění a hodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning publication is aimed at the participants of the study field "Management in chemistry". The publication brings summary of the phases of marketing management of a company. It deals with marketing research, survey and SWOT and PEST analysis, tools and marketing methods. Marketing philosophy is defined as well as strategy and structure of marketing mix by 8P. The final part is dedicated to planning, implantation and evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Univerzita Palackého

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče