Marketing při utváření podnikové strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000812" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000812 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing při utváření podnikové strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Ve druhém vydání publikace se autoři intenzivněji zabývají mixem běžného marketingového řízení založeným na výzkumech, analýzách a plánech, s marketingovým kontrolingem, na základě identifikace odchylek marketingových cílů a risk managementu. Celá publikace tak navazuje na model tzv. procesního řízení společností.
Název v anglickém jazyce
Marketing in the creation of business strategy
Popis výsledku anglicky
In the second edition of the publication, the authors more intensively address the blending of the conventional marketing management, based on the management of researches, analyses, and plans, with the marketing controlling, based on the identificationof deviations of marketing objectives and management of impending risks. The entire publication thus follows up on the model of the so-called procedural management of companies.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7408-100-2
Počet stran knihy
264
Název nakladatele
Vysoká škola finanční a správní
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—