Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing při utváření podnikové strategie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000812" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing při utváření podnikové strategie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve druhém vydání publikace se autoři intenzivněji zabývají mixem běžného marketingového řízení založeným na výzkumech, analýzách a plánech, s marketingovým kontrolingem, na základě identifikace odchylek marketingových cílů a risk managementu. Celá publikace tak navazuje na model tzv. procesního řízení společností.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in the creation of business strategy

  • Popis výsledku anglicky

    In the second edition of the publication, the authors more intensively address the blending of the conventional marketing management, based on the management of researches, analyses, and plans, with the marketing controlling, based on the identificationof deviations of marketing objectives and management of impending risks. The entire publication thus follows up on the model of the so-called procedural management of companies.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7408-100-2

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Vysoká škola finanční a správní

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy