Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing management u subjektů veřejné správy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509782" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509782 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60162694:G42__/10:00427799

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing management u subjektů veřejné správy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem článku je stanovisko k možnosti využití marketing managementu u subjektů veřejné správy. Poznatky pro článek byly získány na základě zkoumání činnosti související s realizováním akvizice ? pořizováním majetku u Ministerstva obrany České republikya možnosti uplatnit nové nástroje a metody řízení. Vysvětluje důvody pro rozvoj marketing managementu s cílem obnovení důvěry veřejnosti v činnosti subjektů veřejné správy. Identifikuje a zobecňuje základní pojmy a přístupy, vymezuje prostor pro využitímarketing managementu a upozorňuje na předpoklady související s jeho uplatněním.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Management in the public administration

  • Popis výsledku anglicky

    The content of this article is the opinion of the possibilities of marketing management in the public administration. The findings were obtained for an article based on an examination of realization of activities related to acquisition - Acquisition of Assets at the Ministry of Defence of the Czech Republic and possibilities of applying new tools and management methods. It explains the reasons for the development of marketing management in order to restore public confidence in the activities of public bodies. Identifies and generalizes the basic concepts and approaches, defines the scope for the use of marketing management and highlights the assumptions associated with its application.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vojenské reflexie

  • ISSN

    1336-9202

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus