Marketing management u subjektů veřejné správy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509782" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509782 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60162694:G42__/10:00427799
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing management u subjektů veřejné správy
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem článku je stanovisko k možnosti využití marketing managementu u subjektů veřejné správy. Poznatky pro článek byly získány na základě zkoumání činnosti související s realizováním akvizice ? pořizováním majetku u Ministerstva obrany České republikya možnosti uplatnit nové nástroje a metody řízení. Vysvětluje důvody pro rozvoj marketing managementu s cílem obnovení důvěry veřejnosti v činnosti subjektů veřejné správy. Identifikuje a zobecňuje základní pojmy a přístupy, vymezuje prostor pro využitímarketing managementu a upozorňuje na předpoklady související s jeho uplatněním.
Název v anglickém jazyce
Marketing Management in the public administration
Popis výsledku anglicky
The content of this article is the opinion of the possibilities of marketing management in the public administration. The findings were obtained for an article based on an examination of realization of activities related to acquisition - Acquisition of Assets at the Ministry of Defence of the Czech Republic and possibilities of applying new tools and management methods. It explains the reasons for the development of marketing management in order to restore public confidence in the activities of public bodies. Identifies and generalizes the basic concepts and approaches, defines the scope for the use of marketing management and highlights the assumptions associated with its application.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Vojenské reflexie
ISSN
1336-9202
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—