Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové trendy v marketingové komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F08%3A00012284" target="_blank" >RIV/60076658:12510/08:00012284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové trendy v marketingové komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V důsledku změny pasívního přijímání marketingových informací zákazníkem na aktivní se mění i marketingová komunikace, a to z masové marketingové komunikace na cílenou marketingovou komunikaci. Tento článek se zabývá jedním z nástrojů internetového marketingu, konkrétně se zaměřuje na e-mail marketing. Srovnává tento způsob cílené marketingové komunikace za využití internetu jako média s masovým způsobem marketingové komunikace s využitím klasických médií, a to v oblasti nákladů na akvizici, retenci, výrobu a CRM nákladů. Dále pak v oblasti penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace. Z výsledků vyplývá, že e-mail marketing při svém správném použití je bezkonkurenční nástroj pro retenci. Pro akvizici se z důvodů nákladů a stále rostoucího podílu spamu hodí spíše jiné nástroje cílené marketingové komunikace. Z pohledu penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace je účinnost internetu jako média pro e-mail marketing velmi vysoká.

  • Název v anglickém jazyce

    New Trends in the Marketing Communication

  • Popis výsledku anglicky

    In consequence of change of passive intake of the marketing information to the active intake from the consumer side is the marketing communication changing too, from the public communication to the targeted communication. This article is focusing on thenew trends in marketing communications. The article compare the new ways of marketing communications and the traditional ways, in the area of acquisition cost, retention cost, and CRN cost, and next like the penetration of market, speed of response and identification. We can say, on the base of the results that the e-mail marketing, like the instrument of marketing communication, is more suitable for the retention then for the acquisition. The e-mail marketing is the most suitable instrument for the target of custom-segment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus