Nové trendy v marketingové komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F08%3A00012284" target="_blank" >RIV/60076658:12510/08:00012284 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy v marketingové komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
V důsledku změny pasívního přijímání marketingových informací zákazníkem na aktivní se mění i marketingová komunikace, a to z masové marketingové komunikace na cílenou marketingovou komunikaci. Tento článek se zabývá jedním z nástrojů internetového marketingu, konkrétně se zaměřuje na e-mail marketing. Srovnává tento způsob cílené marketingové komunikace za využití internetu jako média s masovým způsobem marketingové komunikace s využitím klasických médií, a to v oblasti nákladů na akvizici, retenci, výrobu a CRM nákladů. Dále pak v oblasti penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace. Z výsledků vyplývá, že e-mail marketing při svém správném použití je bezkonkurenční nástroj pro retenci. Pro akvizici se z důvodů nákladů a stále rostoucího podílu spamu hodí spíše jiné nástroje cílené marketingové komunikace. Z pohledu penetrace trhu, rychlosti odezvy a identifikace je účinnost internetu jako média pro e-mail marketing velmi vysoká.
Název v anglickém jazyce
New Trends in the Marketing Communication
Popis výsledku anglicky
In consequence of change of passive intake of the marketing information to the active intake from the consumer side is the marketing communication changing too, from the public communication to the targeted communication. This article is focusing on thenew trends in marketing communications. The article compare the new ways of marketing communications and the traditional ways, in the area of acquisition cost, retention cost, and CRN cost, and next like the penetration of market, speed of response and identification. We can say, on the base of the results that the e-mail marketing, like the instrument of marketing communication, is more suitable for the retention then for the acquisition. The e-mail marketing is the most suitable instrument for the target of custom-segment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—