Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011134" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobilmarketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílemvýzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.

  • Název v anglickém jazyce

    Acceptance ratio of mobile marketing in the Czech population

  • Popis výsledku anglicky

    A change of the consumer behaviour leads to change of the marketing communication, in this time are more use then before tools of target marketing communication. Besides to Direct marketing, Telemarketing, E-mail marketing and others, we used Mobil marketing too. Mobil marketing is realized by the consumer´s mobile phone. Advantage and disadvantage are mentioned in this article. To what extent are the Czech consumer ready for Mobil marketing is the aim of the research, from whose resulting, that 54% ofrespondents don?t wont obtain a commercial message to their mobile phone not at any bonus, from mobile operator, 46% are disposed to obtain comm.. message, thereout just 7% without any bonus. Similar results find the Mediaresearch company, which did similar research in the 2008. The result was 45% of respondents wants? to obtain a commercial message to their mobile phone.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus