Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011134" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011134 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobilmarketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílemvýzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.
Název v anglickém jazyce
Acceptance ratio of mobile marketing in the Czech population
Popis výsledku anglicky
A change of the consumer behaviour leads to change of the marketing communication, in this time are more use then before tools of target marketing communication. Besides to Direct marketing, Telemarketing, E-mail marketing and others, we used Mobil marketing too. Mobil marketing is realized by the consumer´s mobile phone. Advantage and disadvantage are mentioned in this article. To what extent are the Czech consumer ready for Mobil marketing is the aim of the research, from whose resulting, that 54% ofrespondents don?t wont obtain a commercial message to their mobile phone not at any bonus, from mobile operator, 46% are disposed to obtain comm.. message, thereout just 7% without any bonus. Similar results find the Mediaresearch company, which did similar research in the 2008. The result was 45% of respondents wants? to obtain a commercial message to their mobile phone.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—