MOBILE MARKETING A JEHO APLIKACE V RÁMCI MHD SE ZAMĚŘENÍM NA SPECIFIKACI A POSTOJE CÍLOVÝCH SKUPIN
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882288" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882288 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MOBILE MARKETING A JEHO APLIKACE V RÁMCI MHD SE ZAMĚŘENÍM NA SPECIFIKACI A POSTOJE CÍLOVÝCH SKUPIN
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o vybraném nástroji cílené marketingové komunikace - mobilním marketingu, který se zaměřuje na komunikaci prostřednictvím mobilního telefonu. Předkládá hodnocení jeho konkrétní aplikace, nákupu SMS a datových jízdenek MHD v Českých Budějovicích z hlediska jednotlivých cílových skupin a uvádí podmínky, za kterých jsou majitelé mobilních telefonů ochotni tuto službu využívat. Data, ze kterých článek čerpá, byla získána pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo v roce 2009 v Českých Budějovicích (N 476). Z výsledků vyplývá, že respondenti by více využili službu SMS i datových jízdenek v případě získání bonusu či v případě, že jízdenka koupená pomocí mobilního telefonu bude levnější. Největší překážkou pro využití datové jízdenky jsou pro respondenty starší typy telefonních přístrojů, které nepodporují připojení na internet a také složitost aplikace, kterou je třeba do přístrojů stáhnout, aby mohli tuto jízdenku aktivovat, u SMS jízdenky nebyly žádné zásadní překážky př
Název v anglickém jazyce
Public transport the application of mobile marketing according to target segment's attitude
Popis výsledku anglicky
This article is focused on one of the tools of target marketing communication, Mobile marketing. This article evaluates particular application of Mobile marketing - buying the public transport tickets (SMS and data ticket) - and finds out the conditionsfor usage of this services by the owner of the mobile telephone. The data for this article was collected by the questionnaires investigation in the 2009 in České Budějovice. The number of respondents was 476. Result of the research is that consumers would like to use these services if the ticket is cheaper, or if they file into the price competition. The biggest problem for the consumers is the application which they have to download from the internet to their mobile phones, to use the data ticket service.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
126-129
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—