Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MOBILE MARKETING A JEHO APLIKACE V RÁMCI MHD SE ZAMĚŘENÍM NA SPECIFIKACI A POSTOJE CÍLOVÝCH SKUPIN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882288" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882288 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MOBILE MARKETING A JEHO APLIKACE V RÁMCI MHD SE ZAMĚŘENÍM NA SPECIFIKACI A POSTOJE CÍLOVÝCH SKUPIN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o vybraném nástroji cílené marketingové komunikace - mobilním marketingu, který se zaměřuje na komunikaci prostřednictvím mobilního telefonu. Předkládá hodnocení jeho konkrétní aplikace, nákupu SMS a datových jízdenek MHD v Českých Budějovicích z hlediska jednotlivých cílových skupin a uvádí podmínky, za kterých jsou majitelé mobilních telefonů ochotni tuto službu využívat. Data, ze kterých článek čerpá, byla získána pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo v roce 2009 v Českých Budějovicích (N 476). Z výsledků vyplývá, že respondenti by více využili službu SMS i datových jízdenek v případě získání bonusu či v případě, že jízdenka koupená pomocí mobilního telefonu bude levnější. Největší překážkou pro využití datové jízdenky jsou pro respondenty starší typy telefonních přístrojů, které nepodporují připojení na internet a také složitost aplikace, kterou je třeba do přístrojů stáhnout, aby mohli tuto jízdenku aktivovat, u SMS jízdenky nebyly žádné zásadní překážky př

  • Název v anglickém jazyce

    Public transport the application of mobile marketing according to target segment's attitude

  • Popis výsledku anglicky

    This article is focused on one of the tools of target marketing communication, Mobile marketing. This article evaluates particular application of Mobile marketing - buying the public transport tickets (SMS and data ticket) - and finds out the conditionsfor usage of this services by the owner of the mobile telephone. The data for this article was collected by the questionnaires investigation in the 2009 in České Budějovice. The number of respondents was 476. Result of the research is that consumers would like to use these services if the ticket is cheaper, or if they file into the price competition. The biggest problem for the consumers is the application which they have to download from the internet to their mobile phones, to use the data ticket service.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    126-129

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus