Marketing management a subjekty veřejné správy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509783" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509783 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60162694:G42__/10:00427790
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing management a subjekty veřejné správy
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem článku je stanovisko k možnosti využití marketing managementu u subjektů veřejné správy. Vysvětluje důvody pro jeho rozvoj i ve veřejném sektoru s cílem obnovení důvěry v činnosti subjektů veřejné správy. Identifikuje základní pojmy a přístupy, vymezuje prostor pro využití marketing managementu a upozorňuje na předpoklady související s jeho uplatněním.
Název v anglickém jazyce
Marketing management and public administration
Popis výsledku anglicky
The content of this article show the standpoint of the possibility of improvement the marketing management by the subjects of the public administration. There is explaining the reasons for marketing management development also in the public sector with the target of restoring the confidence in activity of subjects of the public administration in the article. It identifies basic conceptions and accesses. It determinates the space for using marketing management and draws the attention on premises which are connecting with its use.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika a management organizací
ISBN
978-80-210-5273-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—