Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing management a subjekty veřejné správy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509783" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509783 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60162694:G42__/10:00427790

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing management a subjekty veřejné správy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem článku je stanovisko k možnosti využití marketing managementu u subjektů veřejné správy. Vysvětluje důvody pro jeho rozvoj i ve veřejném sektoru s cílem obnovení důvěry v činnosti subjektů veřejné správy. Identifikuje základní pojmy a přístupy, vymezuje prostor pro využití marketing managementu a upozorňuje na předpoklady související s jeho uplatněním.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing management and public administration

  • Popis výsledku anglicky

    The content of this article show the standpoint of the possibility of improvement the marketing management by the subjects of the public administration. There is explaining the reasons for marketing management development also in the public sector with the target of restoring the confidence in activity of subjects of the public administration in the article. It identifies basic conceptions and accesses. It determinates the space for using marketing management and draws the attention on premises which are connecting with its use.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomika a management organizací

  • ISBN

    978-80-210-5273-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku