EDUKACE V KRIZOVÉM ŘÍZENÍ (PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F15%3A00230130" target="_blank" >RIV/68407700:21460/15:00230130 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
EDUKACE V KRIZOVÉM ŘÍZENÍ (PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE)
Popis výsledku v původním jazyce
Zkušenosti s výukou studijního oboru Ochrana obyvatelstva na Českém vysokém učení technickém, Fakultě biomedicínského inženýrství Kladno (dále jen FBMI) ukázaly na nutnost zefektivnit podstatu i metody vzdělávání studentů zejména bakalářských oborů a více je orientovat na praktické aktivity. Praxe ukazuje vyšší účinnost krizového řízení u studentů, kteří již mají praktickou krizovou zkušenost. Možnou variantou je využití aktivních výcvikových technik, nácviků, tréninkových modulů a techniky vzdělávání pro řešení typových situací v různých podmínkách. Příspěvek odráží zkušenosti získané s aktivními formami výuky, profesní přípravy a analyzuje další možný rozvoj týmové spolupráce studentů FBMI v rámci praktických úkolů krizového řízení a ochrany obyvatelstva.
Název v anglickém jazyce
EDUCATION IN CRISIS MANAGEMENT (EXAMPLES OF GOOD PRACTICE)
Popis výsledku anglicky
Experience in teaching specialization Civilian protection on the Czech Technical University, Faculty of Biomedical Engineering Kladno (CTU FBME) has shown the necessity to change the base and methods of education students especially in Bachelor's coursesdirected towards practical activities. You can take advantage of the experience gained from the theoretical lessons, but without a suitably structured and supported practical training cannot be significantly increase of efficiency. Practice shows a higher efficiency of emergency management by students that already have practical experience of the emergency situations. A possible option is the use of active training techniques, conditions, training modules for the training of techniques for the solutionof typical situations in different conditions. The article deals with the possibilities for greater efficiency to teach the lessons of emergency management on the FBMI. It reflects the experience gained with active forms of teaching, tra
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015 (Mezinárodní vědecká konference oblasti pedagogiky a psychologie ? Sapere Aude)
ISBN
978-80-87952-09-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
217-222
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
20. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—