Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EDUKACE V KRIZOVÉM ŘÍZENÍ (PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F15%3A00230130" target="_blank" >RIV/68407700:21460/15:00230130 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    EDUKACE V KRIZOVÉM ŘÍZENÍ (PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zkušenosti s výukou studijního oboru Ochrana obyvatelstva na Českém vysokém učení technickém, Fakultě biomedicínského inženýrství Kladno (dále jen FBMI) ukázaly na nutnost zefektivnit podstatu i metody vzdělávání studentů zejména bakalářských oborů a více je orientovat na praktické aktivity. Praxe ukazuje vyšší účinnost krizového řízení u studentů, kteří již mají praktickou krizovou zkušenost. Možnou variantou je využití aktivních výcvikových technik, nácviků, tréninkových modulů a techniky vzdělávání pro řešení typových situací v různých podmínkách. Příspěvek odráží zkušenosti získané s aktivními formami výuky, profesní přípravy a analyzuje další možný rozvoj týmové spolupráce studentů FBMI v rámci praktických úkolů krizového řízení a ochrany obyvatelstva.

  • Název v anglickém jazyce

    EDUCATION IN CRISIS MANAGEMENT (EXAMPLES OF GOOD PRACTICE)

  • Popis výsledku anglicky

    Experience in teaching specialization Civilian protection on the Czech Technical University, Faculty of Biomedical Engineering Kladno (CTU FBME) has shown the necessity to change the base and methods of education students especially in Bachelor's coursesdirected towards practical activities. You can take advantage of the experience gained from the theoretical lessons, but without a suitably structured and supported practical training cannot be significantly increase of efficiency. Practice shows a higher efficiency of emergency management by students that already have practical experience of the emergency situations. A possible option is the use of active training techniques, conditions, training modules for the training of techniques for the solutionof typical situations in different conditions. The article deals with the possibilities for greater efficiency to teach the lessons of emergency management on the FBMI. It reflects the experience gained with active forms of teaching, tra

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015 (Mezinárodní vědecká konference oblasti pedagogiky a psychologie ? Sapere Aude)

  • ISBN

    978-80-87952-09-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    217-222

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku