Prevence agrese ve školách a školských zařízeních
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F22%3A00358381" target="_blank" >RIV/68407700:21460/22:00358381 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prevence agrese ve školách a školských zařízeních
Popis výsledku v původním jazyce
Je druhá publikace vydaná pro školy a školská zařízení. Jak vznikla? Oslovili jsme školy a školská zařízení napříč Českou republikou formou on-line ankety a dostali odpovědi od téměř 600 škol. Výsledky ankety zveřejňujeme anonymizované. Poměrně vysoké procento škol v ní odpovědělo, že se setkalo s verbální a někteří i fyzickou agresí žáků a rodičů. Anketa se ve třinácti otázkách zaměřila na nastavení základních bezpečnostních procedur školy a řízení bezpečnosti na základě řízeného procesu nebo pouhé intuice. Otázky jsme sestavili na základě výstupů stovek bezpečnostních auditů, penetračních testů a seminářů, které jsme na téma bezpečnosti škol a školských zařízení realizovali. Tak jako u každé ankety jsou odpovědi výstupem vnímání situace z pozice odpovídajícího.
Název v anglickém jazyce
Prevention of Aggression in Schools and School Facilities
Popis výsledku anglicky
It is the second publication issued for schools and school facilities. How did it come about? We contacted schools and school facilities across the Czech Republic in the form of an online survey and received responses from almost 600 schools. We publish the results of the survey anonymized. A relatively high percentage of schools answered that they had encountered verbal and some even physical aggression from pupils and parents. In thirteen questions, the survey focused on the setting of the school's basic security procedures and security management based on a controlled process or mere intuition. We compiled the questions based on the results of hundreds of security audits, penetration tests and seminars that we have conducted on the topic of school and school facility security. As with any survey, the answers are the output of the perception of the situation from the position of the respondent.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů