Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Effect of Pedestrian Traffic on the Dynamic Behavior of Footbridges

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F03%3A07094898" target="_blank" >RIV/68407700:21610/03:07094898 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Effect of Pedestrian Traffic on the Dynamic Behavior of Footbridges

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rhytmical human body motion e.g. walking, running or jumping can cause heavy vibrations of structures. The dynamic response of a footbridge depends namely on the natural frequencies of the structure in vertical, horizontal and in torsion.Quite unique cable-stayed footbridge with prestressed concrete was dynamically analyzed and the dynamic response to simulated pedestrianloading was calculated. The calculated effects were compared with the pedestrian comfort criteria for serviceability limit states. These criteria are defined in terms of maximum acceptable acceleration of the bridge deck.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of Pedestrian Traffic on the Dynamic Behavior of Footbridges

  • Popis výsledku anglicky

    Rhytmical human body motion e.g. walking, running or jumping can cause heavy vibrations of structures. The dynamic response of a footbridge depends namely on the natural frequencies of the structure in vertical, horizontal and in torsion.Quite unique cable-stayed footbridge with prestressed concrete was dynamically analyzed and the dynamic response to simulated pedestrianloading was calculated. The calculated effects were compared with the pedestrian comfort criteria for serviceability limit states. These criteria are defined in terms of maximum acceptable acceleration of the bridge deck.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F03%2F0082" target="_blank" >GA103/03/0082: Nelineární odezva konstrukcí při mimořádných zatíženích a zatíženích způsobených pohybem člověka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-86059-35-9

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Not available

  • Verze

    Neuveden

  • Identifikační číslo nosiče