Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Alternative Procedures for the Assessment of Road Safety Barriers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F14%3A00215125" target="_blank" >RIV/68407700:21610/14:00215125 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.1201/b15938-376/alternative-procedures-assessment-road-safety-barriers-markova-kalinsky-marek" target="_blank" >https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.1201/b15938-376/alternative-procedures-assessment-road-safety-barriers-markova-kalinsky-marek</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Alternative Procedures for the Assessment of Road Safety Barriers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The design and verification of the new types of road safety barriers suffers from sevevral deficiencies including a lack of prescriptive models for impact forces caused by road vehicles. When designing the load-bearing members of barriers, alternative procedures fro accidental actions, including dynamic, non-linear and probabilistic approaches are applied. Detailed analysis is based on crash test simulations using models of vehicles based on the finite element method.

  • Název v anglickém jazyce

    Alternative Procedures for the Assessment of Road Safety Barriers

  • Popis výsledku anglicky

    The design and verification of the new types of road safety barriers suffers from sevevral deficiencies including a lack of prescriptive models for impact forces caused by road vehicles. When designing the load-bearing members of barriers, alternative procedures fro accidental actions, including dynamic, non-linear and probabilistic approaches are applied. Detailed analysis is based on crash test simulations using models of vehicles based on the finite element method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA02030150" target="_blank" >TA02030150: Využití spolehlivostních metod při výzkumu a ověřování inovativních silničních svodidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Safety, Reliability and Risk Analysis: Beyond the Horizon

  • ISBN

    978-1-138-00123-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2515-2521

  • Název nakladatele

    CRC Press/Balkema

  • Místo vydání

    Leiden

  • Místo konání akce

    Amsterdam

  • Datum konání akce

    29. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000339427104002