Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Reliability and Retaining Levels of Safety Barriers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F15%3A00222658" target="_blank" >RIV/68407700:21610/15:00222658 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Reliability and Retaining Levels of Safety Barriers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Retention levels of road safety barriers are specified on the basis of risk assessment taking into account accidental data and further information available in the Czech Republic and also selected recommendations of Road Safety Association PIARC. The method of Bayesian networks is applied in the analysis and compared with vent tree method. Newly proposed classes of retention for several categories of road surroundings considering the intensity of heavy traffic and two levels of hazard situation are incorporated to the revision of national prescriptive document that is expected to enhance the road safety.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Reliability and Retaining Levels of Safety Barriers

  • Popis výsledku anglicky

    Retention levels of road safety barriers are specified on the basis of risk assessment taking into account accidental data and further information available in the Czech Republic and also selected recommendations of Road Safety Association PIARC. The method of Bayesian networks is applied in the analysis and compared with vent tree method. Newly proposed classes of retention for several categories of road surroundings considering the intensity of heavy traffic and two levels of hazard situation are incorporated to the revision of national prescriptive document that is expected to enhance the road safety.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Safety and Reliability: Methodology and Applications

  • ISBN

    978-1-138-02681-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2261-2267

  • Název nakladatele

    Wroclaw University of Technology

  • Místo vydání

    Wroclaw

  • Místo konání akce

    Wroclaw

  • Datum konání akce

    14. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku