Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika hodnocení spolehlivosti mostů a tunelů na pozemních komunikacích v mimořádných situacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F16%3A00242649" target="_blank" >RIV/68407700:21610/16:00242649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.klok.cvut.cz/veda-a-vyzkum/ctn" target="_blank" >http://www.klok.cvut.cz/veda-a-vyzkum/ctn</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika hodnocení spolehlivosti mostů a tunelů na pozemních komunikacích v mimořádných situacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika uvádí postupy identifikace klíčových pozemních komunikací a jejich nejdůležitějších prvků, způsoby stanovení mimořádných zatížení a odezvy stavebních konstrukcí a možnosti provozních a konstrukčních opatření. Důraz se klade na antropogenní hrozby - záměrné i nehodové výbuchy a nárazy. Metodika úzce navazuje a doplňuje zásady: 1) Eurokódů pro navrhování konstrukcí, a to především s ČSN EN 1990 pro zásady navrhování a ČSN EN 1991-1-7 pro mimořádná zatížení, 2) ČSN ISO 2394 pro zásady spolehlivosti konstrukcí, včetně jejího nového vydání z roku 2015, 3) normativních dokumentů NATO STANAG 2021 a 2280.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for Reliability Assessment of Road Bridges and Tunnels in Accidental Situations

  • Popis výsledku anglicky

    Methodology provides procedures of identifying key parts of road networks and their critical components, assessment of accidental actions and structural response estimates, and overview of operational and structural safety measures. Manmade threats including malevolent and accidental blasts and impacts are analysed in detail. The methodology is consistent with and supplements principles of: 1) Eurocodes for structural design, in particular of ČSN EN 1990 for basis of design and of ČSN EN 1991-1-7 for accidental actions, 2) ČSN ISO 2394 for general principles of structural reliability, 3) normative documents of NATO - STANAG 2021 a 2280.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122015089" target="_blank" >VG20122015089: Hodnocení bezpečnosti a rizik dopravních staveb při mimořádném zatížení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    221 120001J

  • Číslo předpisu

    36/2016-710-VV/1

  • Technické parametry

    Výstup projektu aplikovaného výzkumu VG20122015089 "Hodnocení bezpečnosti a rizik dopravních staveb při mimořádném zatížení" realizovaného s podporou MV ČR.

  • Ekonomické parametry

    Předpokládá se finanční přínos pro řešitelské organizace minimálně 100 000 Kč/rok po dobu alespoň následujících 3 let.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy ČR

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů