Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamická zatěžovací zkouška mostu „SO 201 Tramvajový most přes I/27“

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F19%3A00339650" target="_blank" >RIV/68407700:21610/19:00339650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.doprastav.sk" target="_blank" >https://www.doprastav.sk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamická zatěžovací zkouška mostu „SO 201 Tramvajový most přes I/27“

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Protokol obsahuje popis a výsledky dynamické zatěžovací zkoušky mostu SO 201 „Tramvajový most přes I/27“ na stavbě „Prodloužení tramvajové trati na Borská pole“ V rámci akreditované zkoušky byla provedena modální analýza mostní konstrukce, změřena její odezva na harmonické zatížení s různou frekvencí a byl zjištěn logaritmický dekrement útlumu ze záznamu dokmitávání. Dvě experimentálně stanovené vlastní frekvence jsou vyšší než odpovídající ověřované teoretické vlastní frekvence a odchylky frekvencí nejsou v mezích předepsaných v ČSN 73 6209 (tabulka 1). Příčina by měla být vysvětlena.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic load testof the bridge "SO 201 Tram bridge over I/27"

  • Popis výsledku anglicky

    The protocol contains a description and results of the dynamic load test of the bridge SO 201 "Tram Bridge over I/27" on the construction "Extension of the tram line to Borská pole" Within the accredited test, a modal analysis of the bridge structure was carried out, its response to harmonic loads with varying frequency was measured and a logarithmic decrement of attenuation from the vibration record was detected. Two experimentally determined natural frequencies are higher than the corresponding theoretical those ones and frequency deviations are not within the limits prescribed in ČSN 73 6209 (Table 1). The cause should be explained.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.