Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvořivost jako sociálně pedagogický problém

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F09%3A00166471" target="_blank" >RIV/68407700:21630/09:00166471 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvořivost jako sociálně pedagogický problém

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložená studie je příspěvkem k analýze problematiky sociální tvořivosti. S oporou o některé názory odborníků z minulosti i současnosti upozorňuje na problém, který čeká na další propracování s ohledem na význam tvořivosti a její cílevědomé uplatňování v dalším rozvoji společnosti. Příspěvek zároveň připomíná úsilí prof. J. Maňáka o teoretické rozpracování problematiky tvořivosti ve vztahu k výchově a vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Creativity as a social problem pedagogical

  • Popis výsledku anglicky

    The presented study is a contribution to the analysis of issues of social creativity. With the support of some expert views in the past and present points to a problem that awaits further elaboration with regard to the importance of creativity and its purposeful application in the further development of society. The contribution also reminds efforts prof. J. Manak for the theoretical development of the issue of creativity in relation to education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1414" target="_blank" >GA406/06/1414: Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    K perspektivám školního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7315-193-5

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    51-60

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Nakladatelství PAIDO

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly