Etika v profesi učitele technických předmětů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F12%3A00204953" target="_blank" >RIV/68407700:21630/12:00204953 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etika v profesi učitele technických předmětů
Popis výsledku v původním jazyce
Selfmanagement učitele, vyučovaný na Českém vysokém učení technickém v Praze, Masarykově ústavu vyšších studií, je zařazen ve studijním programu B7507 Specializace v pedagogice, studijního oboru Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku jako povinně volitelný předmět ve druhém semestru doporučeného časového plánu studia. V akademickém roce 2011/2012 byly v rámci podmínek studijního předmětu zadány studentům dvě semestrální práce. Jedna z těchto semestrálních prací byla zvolena s ohledem na velmi aktuální problematiku s názvem ?Etika v profesi učitele technických předmětů? s podtitulem: Jak je rozvíjena etická kultura na Vaší škole (organizaci, společnosti)? Cílem příspěvku je obsahová analýza těchto studentských prací (esejů) v rámci širšíhokulturně sociálního pohledu na současnou školu a roli učitele ve společnosti.
Název v anglickém jazyce
Ethics in Technical Teacher's Profession
Popis výsledku anglicky
Self-management for teachers, taught at the Czech Technical University in Prague, Masaryk Institute of Advanced Studies, is included in the program of Specialization in Pedagogy B7507, field of study Practical Training for Teachers and Masters of Vocational Training as an optional subject in the second semester of the recommended schedule of study programme. In the academic year 2011/2012, two assignments were given to students. One of these semester assignments was chosen with regard to the very topical issue on "Ethics in the profession of teaching technical subjects" with the subtitle: How developed is the ethical culture at your school or organization? The aim of this contribution is content analysis of student work (essays) within a broader cultural perspective on contemporary social and teacher's role in society.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Problémy aplikované etiky
ISBN
978-80-7265-225-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
44-48
Název nakladatele
Bankovní institut vysoká škola, a.s., v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
24. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—