Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etika v profesi učitele technických předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F12%3A00204953" target="_blank" >RIV/68407700:21630/12:00204953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etika v profesi učitele technických předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Selfmanagement učitele, vyučovaný na Českém vysokém učení technickém v Praze, Masarykově ústavu vyšších studií, je zařazen ve studijním programu B7507 Specializace v pedagogice, studijního oboru Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku jako povinně volitelný předmět ve druhém semestru doporučeného časového plánu studia. V akademickém roce 2011/2012 byly v rámci podmínek studijního předmětu zadány studentům dvě semestrální práce. Jedna z těchto semestrálních prací byla zvolena s ohledem na velmi aktuální problematiku s názvem ?Etika v profesi učitele technických předmětů? s podtitulem: Jak je rozvíjena etická kultura na Vaší škole (organizaci, společnosti)? Cílem příspěvku je obsahová analýza těchto studentských prací (esejů) v rámci širšíhokulturně sociálního pohledu na současnou školu a roli učitele ve společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethics in Technical Teacher's Profession

  • Popis výsledku anglicky

    Self-management for teachers, taught at the Czech Technical University in Prague, Masaryk Institute of Advanced Studies, is included in the program of Specialization in Pedagogy B7507, field of study Practical Training for Teachers and Masters of Vocational Training as an optional subject in the second semester of the recommended schedule of study programme. In the academic year 2011/2012, two assignments were given to students. One of these semester assignments was chosen with regard to the very topical issue on "Ethics in the profession of teaching technical subjects" with the subtitle: How developed is the ethical culture at your school or organization? The aim of this contribution is content analysis of student work (essays) within a broader cultural perspective on contemporary social and teacher's role in society.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Problémy aplikované etiky

  • ISBN

    978-80-7265-225-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    44-48

  • Název nakladatele

    Bankovní institut vysoká škola, a.s., v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    24. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku