Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Managing Interaction Skills in the Engineering Pedagogy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F14%3A00238046" target="_blank" >RIV/68407700:21630/14:00238046 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21630/14:00308987

  • Výsledek na webu

    <a href="http://weef2014.org/" target="_blank" >http://weef2014.org/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICL.2014.7017756" target="_blank" >10.1109/ICL.2014.7017756</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Managing Interaction Skills in the Engineering Pedagogy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Communication skills course was introduced in the academic year 2013/2014 into the existing bachelor programme for technical teachers. The course was designed in three diffferent phases (electronic learning, blended learning and in-class training). In the paper there is a description of different modules, experience from the pilot course and recommendation for further implementation.

  • Název v anglickém jazyce

    Managing Interaction Skills in the Engineering Pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    Communication skills course was introduced in the academic year 2013/2014 into the existing bachelor programme for technical teachers. The course was designed in three diffferent phases (electronic learning, blended learning and in-class training). In the paper there is a description of different modules, experience from the pilot course and recommendation for further implementation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering Ecucation for a Global Community

  • ISBN

    978-1-4799-4437-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    112-116

  • Název nakladatele

    The Institute of Electrical Engineers of Japan

  • Místo vydání

    Tokyo

  • Místo konání akce

    Dubai

  • Datum konání akce

    3. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380499100016