Zavedení prakticky orientované výuky do vybraných předmětů navazujícího magisterského studia na MÚVS ČVUT v Praze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F15%3A00239689" target="_blank" >RIV/68407700:21630/15:00239689 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://icolle.mendelu.cz/" target="_blank" >http://icolle.mendelu.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zavedení prakticky orientované výuky do vybraných předmětů navazujícího magisterského studia na MÚVS ČVUT v Praze
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přibližuje projektovou výuku v navazujících magisterských programech na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT v Praze, kdy po otestování projektové výuky ve fiktivních firmách bylo přikročeno k pilotnímu projektu výuky tří spolupracujících předmětů s aplikací poznatků ve firmách reálných. Studenti se tak učí nejen měkkým dovednostem v rámci projektového týmu, ale i aplikaci principů projektového řízení v praxi, a dále si mohou ihned ověřovat své nabývané teoretické znalosti v praxi, v reálné firmě. Výsledky anketního šetření, které se uskutečnilo mezi studenty pracujícími v rámci tohoto pilotního projektu, jsou prezentovány v textu článku a ukazují, že studenti jsou s prací v týmu spokojenější než s individuální prací a že prakticky orientovanou výuku oceňují jako velmi názornou, i když ji hodnotí též jako velmi náročnou. V seminárních pracích se ukazuje, že výstupy takto orientované výuky jsou mnohem komplexnější a kvalitnější než projekty firem fiktivních.
Název v anglickém jazyce
Implementing practice-oriented teaching into selected subjects of master`s studies at the Masaryk Institute of Advanced Studies of the Czech Technical University in Prague
Popis výsledku anglicky
The paper describes the project-based teaching in related master?s programs at the Masaryk Institute of Advanced Studies of the CTU in Prague. Firstly, project-based learning in fictitious companies was tested, and consequently, a pilot scheme of project-based learning was carried out in three cooperating subjects, with the application of the data in real companies. The students thus not only learn soft skills within the project team, but also learn the application of project management principles in practice, and they can immediately validate their acquired theoretical knowledge in a real company. The results of a survey which took place among students working within the framework of this pilot project are presented in the article and show that students who are working in a team are happier than those working individually, and that they appreciate practically oriented teaching as very instructive, even if they evaluate it as very demanding. The seminar papers show that the outcomes of
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015
ISBN
978-80-7509-287-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
533-541
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
15. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—