Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Student Negative Behaviour Models and their Impact on the Academic Performance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F17%3A00318875" target="_blank" >RIV/68407700:21630/17:00318875 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Student Negative Behaviour Models and their Impact on the Academic Performance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    University students seem especially adept at procrastination; their negative behaviour models may influence substantionally their study performance. In our paper we want to describe and analyze some easons why stdents put off their study tasks. We conducted a survey (2016) to shed more lught on the background of time-management and procrastination of postgraduate students.

  • Název v anglickém jazyce

    Student Negative Behaviour Models and their Impact on the Academic Performance

  • Popis výsledku anglicky

    University students seem especially adept at procrastination; their negative behaviour models may influence substantionally their study performance. In our paper we want to describe and analyze some easons why stdents put off their study tasks. We conducted a survey (2016) to shed more lught on the background of time-management and procrastination of postgraduate students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI_2017 10th International Conference of Education, Research and Innovation

  • ISBN

    978-84-697-6957-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    2340-1095

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    110-113

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Sevilla

  • Datum konání akce

    16. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku