Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Measuring Teacher Charisma

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00330488" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00330488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measuring Teacher Charisma

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There are teachers labeled as “traditional.” They enter the classroom and commit themselves to teaching, straight away. They are effective in engaging students, but they lack the dynamic personality of the more popular teachers. There is no doubt students like to attend some teachers´ classes more than the other´s. There are some reasons make teachers attract students – the trait which has appeared in pedagogical texts is called teacher charisma. In our paper we intended to measure the quality of teacher charisma using the Czech translation of a Taiwanese scale within a group of

  • Název v anglickém jazyce

    Measuring Teacher Charisma

  • Popis výsledku anglicky

    There are teachers labeled as “traditional.” They enter the classroom and commit themselves to teaching, straight away. They are effective in engaging students, but they lack the dynamic personality of the more popular teachers. There is no doubt students like to attend some teachers´ classes more than the other´s. There are some reasons make teachers attract students – the trait which has appeared in pedagogical texts is called teacher charisma. In our paper we intended to measure the quality of teacher charisma using the Czech translation of a Taiwanese scale within a group of

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2019 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-08619-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    2340-1079

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1283-1286

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencia

  • Datum konání akce

    11. 3. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000536018101060