Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní edukační interakce učitele a žáka očima žáků i učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00201402" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00201402 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní edukační interakce učitele a žáka očima žáků i učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Škola a školní edukační prostředí prochází řadou změn, které je třeba reflektovat a respektovat v interakci učitelů a žáka. Text k tomu nabízí obecnější východisko i konkrétní evaluační nástroj - dotazník Žák o učiteli. Seznamuje s některými výsledky výzkumu interakce učitele a žáka očima žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    School educational interaction of teacher and pupil eyes, pupils and teachers

  • Popis výsledku anglicky

    School and school educational environment through a series of changes that need to reflect and respect the teacher and student interaction. Text to offer a more general basis and specific evaluation tool - a questionnaire for student teachers. It introduces some of the results of research and student teacher interaction eyed pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: Model rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů středních škol a jeho ověření</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická a psychologická diagnostika

  • ISBN

  • ISSN

    1801-8351

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Raabe s.r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku