3D Multi-user Virtual Environments in Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F20%3A00341027" target="_blank" >RIV/68407700:21630/20:00341027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-44267-5_50" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-44267-5_50</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-44267-5_50" target="_blank" >10.1007/978-3-030-44267-5_50</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
3D Multi-user Virtual Environments in Education
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the paper is to highlight the importance of 3D virtual reality and 3D multi-user virtual environments as a support and complement in education. What influence and impact to education represents virtual and augmented reality? Using in teaching is directed towards learning objectives? Let us point out virtual social relationships, social community and 3D virtual simulations.
Název v anglickém jazyce
3D Multi-user Virtual Environments in Education
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to highlight the importance of 3D virtual reality and 3D multi-user virtual environments as a support and complement in education. What influence and impact to education represents virtual and augmented reality? Using in teaching is directed towards learning objectives? Let us point out virtual social relationships, social community and 3D virtual simulations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL01000192" target="_blank" >TL01000192: Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Human Interaction, Emerging Technologies and Future Applications II
ISBN
978-3-030-44266-8
ISSN
2194-5357
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
334-339
Název nakladatele
Springer Nature Switzerland AG
Místo vydání
Basel
Místo konání akce
Lausanne
Datum konání akce
23. 4. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—