Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3D Multi-user Virtual Environments in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F20%3A00341027" target="_blank" >RIV/68407700:21630/20:00341027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1007/978-3-030-44267-5_50" target="_blank" >https://doi.org/10.1007/978-3-030-44267-5_50</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-44267-5_50" target="_blank" >10.1007/978-3-030-44267-5_50</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    3D Multi-user Virtual Environments in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to highlight the importance of 3D virtual reality and 3D multi-user virtual environments as a support and complement in education. What influence and impact to education represents virtual and augmented reality? Using in teaching is directed towards learning objectives? Let us point out virtual social relationships, social community and 3D virtual simulations.

  • Název v anglickém jazyce

    3D Multi-user Virtual Environments in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to highlight the importance of 3D virtual reality and 3D multi-user virtual environments as a support and complement in education. What influence and impact to education represents virtual and augmented reality? Using in teaching is directed towards learning objectives? Let us point out virtual social relationships, social community and 3D virtual simulations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000192" target="_blank" >TL01000192: Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Human Interaction, Emerging Technologies and Future Applications II

  • ISBN

    978-3-030-44266-8

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    334-339

  • Název nakladatele

    Springer Nature Switzerland AG

  • Místo vydání

    Basel

  • Místo konání akce

    Lausanne

  • Datum konání akce

    23. 4. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku