Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of ICT in Mature Age Students´ Distant Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F20%3A00341927" target="_blank" >RIV/68407700:21630/20:00341927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020" target="_blank" >10.21125/edulearn.2020</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of ICT in Mature Age Students´ Distant Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For some mature age students technology may be another source of anxiety, because they do not have sufficient previous experience in this respect. This is the reason why, an important role for a teacher of mature age learners is that of preparing them to use technology in a non-threatening context meant to foster positive attitudes towards both technology and learning. In our paper we would like to share our experience with developing such motivation.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of ICT in Mature Age Students´ Distant Education

  • Popis výsledku anglicky

    For some mature age students technology may be another source of anxiety, because they do not have sufficient previous experience in this respect. This is the reason why, an important role for a teacher of mature age learners is that of preparing them to use technology in a non-threatening context meant to foster positive attitudes towards both technology and learning. In our paper we would like to share our experience with developing such motivation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edulearn20 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-17979-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    2340-1117

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    7337-7342

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Mallorca

  • Datum konání akce

    6. 7. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku